Tuesday, January 8, 2013

runsing..

saat ini, hati sangat runsing.. terlalu.. sangat..

entah kenapa aku pun xtahu jawapannya..

kalau lah aku boleh bersujud pada Dia saat ini..

hal yang remeh pun boleh sampai macam ni..

banyak sangat gembira, pasti ada duka.. inilah masanya..

aku redha..

esok jam 9pagi, aku ade paper final..

hmmm..

macam-macam aku fikirkan.. yeke?

time seronok study, dapat tahu perkara itu..

adakah ia menganggu aku?

entah lah..

rase kalau boleh cuci hati, kasi die tenang sket, nak aje aku buat..

ermmm.. boleh ke??

haha.. study3!! banyokk g  tokkk bace!! haihhh..

mengalirlah air mata kalau itu mampu membasuh hati ku ini..

twitter xleh cakap pasal ni. no more privacy untuk aku luahkan rase hati.. haihhh..

poyo.... hmmmm...

maaf malam ini berkelakuan seperti suka menyakitkan hati.. hati yang tersayang.. maaf..

andai kamu tahu?

biarlah Allah shj maha meengetahui segalanya.. 


No comments:

Post a Comment