Monday, January 7, 2013

celaru..

kadang-kadang aku sendiri terfikir, macam mana nak puaskan/senangkan hati orang?

lagi-lagi orang yang kau dah selalu bersama..

selalu maksud aku bukan dari kau lahir, means, dalam masa beberapa bulan, tahun kau dah boleh get along..

saat aku menulis, ni dah tahun kedua sebagai student U. alhamdulillah, dah sampai tahap ni.

insyaallah, setahun dari saat ni, dah habis.. :)) eh, paham x maksud aku? means tahun depan la tu..

tapi dalam masa setahun nak habis, macam-macam lah akan aku hadapi..

mampukah aku cekal dalam hidup ini?

siapa nak bersama-sama dengan aku?

ye, Allah tetap bersama sy.. apa-apa yang berlaku, Dia lah yang tahu..

kalau aku simpan dalam hati, x tersimpan rasanya..

akan diluahkan jugak.. mgkn pada yang aku kenal macam mane orangnye..

ye, aku tau, aku xboleh nak menilai orang.. baru je berkenalan dengan mereka-mereka..

dah banyak bergelak-tawa, xkan nak rosakkan dalam sekelip mata?

Allah itu maha adil..

aku bukanlah manusia yang sempurna.. banyak kesilapan yang telah aku lakukan..

itulah karma hidup.. itulah perjalanan hidup yang harus aku lalui..

relax la beb!!

:)) final exam weh!! ade lagi 4 paper tu!!

No comments:

Post a Comment